«Դեղին մամուլը» արտահայտություն է, որն օգտագործվում է սուտը, երկրորդ կարգի տեղեկատվություն, տարատեսակ շողոքորթություններ ու սկանդալներ, էժանագին սենսացիաներ նշելու համար։ Այն հայտնվել է Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներում.
1895 թվականին ամերիկացի նկարիչ Ռիչարդ Օթքոլտը զավեշտալի մակագրություններով նկարների շարք է տեղադրել The World թերթի (Նյու Յորք) մի շարք համարներում: Նկարների կերպարներից մեկը դեղին շապիկով երեխա էր: Նրան վերագրվում էին տարբեր զավեշտալի հայտարարություններ։
Նկարները գերել են ամերիկացի ընթերցողներին, և քանի որ երեխան ուներ վառ հատկանիշ՝ դեղին վերնաշապիկ, նրան անվանել են՝ «Yellow Baby»: Շուտով նկարների բացարձակ ամբողջ շարքը սկսեց այդպես կոչվել։
Ժամանակի ընթացքում թերթը, որը նկարչին գրավել էր իր աշխատակազմը, սկսեց տպագրել այլ, նմանատիպ նկարներ։ Հրապարակումը կոչվում էր New-York Journal։ Շուտով երկու թերթերն էլ վիճեցին հումորային կերպարի իրավունքների շուրջ։
Դատավարությունը լայնորեն հայտնի էր, քանի որ «Դեղին տղան» պահանջված էր։ Հետապնդելով սենսացիա՝ հրատարակիչները ամենատարբեր ուղիներ էին փնտրում այն ստանալու համար՝ չանարգելով մրցակցին նսեմացնելը և նրա մասին բամբասելը։ Այս պատմության մեջ անփոփոխ մնաց միայն «դեղին երեխան»։
1896 թվականին Նյու Յորքի մամուլը հրապարակեց իր խմբագրի հոդվածը, որում մրցակիցներին կոչում էր «դեղին մամուլ», որը ընթերցողներին գրավում էր անպիտան բովանդակությամբ: Նրա հայտարարությունը թեւավոր դարձավ.
Հետաքրքիր դարձավ, որ նոր արտահայտությունը ակնթարթորեն և ամուր արմատավորվեց մեր լեքսիկոնում՝ ստիպելով մոռանալ 1870 թվականից եվրոպացիների կողմից օգտագործվող մյուսը՝ «պտտվող մամուլը»:
More Stories
«Վիզուալիզացնելով կոռուպցիան» գրքույկ
«Վիդեոհոլովակների մրցույթ»-ի ամփոփում
Ժամանակակից արվեստագետները ՀՀ-ում և աշխարհում