Restart Gyumri

Civil Initiative Centre NGO

Microsoft-ը մոտ 70 մլրդ դոլարով կգնի Call of Duty և World of Warcraft ծրագրերը…

Հունվարի 18-ին հայտնի դարձավ, որ Microsoft-ը 68,7 միլիարդ դոլարով կգնի «Call of Duty», «World of Warcraft», «StarCraft» և «Diablo» կուլտային խաղերի մշակող Activision Blizzard-ը։ Հենց հաջորդ օրը Sony-ի (Microsoft-ի հիմնական մրցակիցը խաղային վահանակների հատվածում) բաժնետոմսերը Տոկիոյի ֆոնդային բորսայում էժանացել են 12,7%-ով։


Խաղային համայնքը միշտ զգայուն է այս կարգի գրավման նկատմամբ, և Microsoft-ը արդեն ձեռք է բերել «մեծ չար կորպորացիայի» համբավ, որը կգա և կփչացնի ամեն ինչ, ուստի Blizzard-ը թաղված է սոցիալական ցանցերում:
Խաղային շուկայի մասնագետները, ընդհակառակը, մեծ հույսեր են կապում Activision Blizzard-ի Microsoft-ին անցնելու հետ։ Ավելին, ռուսական շուկայի խաղացողները վստահ են, որ սա կորպորացիայի համար խաղային արդյունաբերության վերջին խոշոր գործարքը չէ։ 2021 թվականին խաղերում ներդրումների, հրապարակային առաջարկների և M&A գործարքների ծավալը կազմել է 85 միլիարդ դոլար, ինչը 1,5 անգամ ավելի է, քան 2020 թվականին։ Համայնքն առաջիկա ամիսներին ակնկալում է էլ ավելի միաձուլումներ և ձեռքբերումներ։
Պետք է արդյո՞ք անհանգստանալ Activision Blizzard-ի համար:
Այո, և Activision Blizzard-ը բազմաթիվ խնդիրներ ուներ առանց ոտնձգությունների հետ կապված սկանդալների։ Heatherglade-ի բիզնեսի զարգացման տնօրեն Թիմ Ֆադեևը նշում է, որ Activision Blizzard-ը, առանց չափազանցության, լեգենդար ընկերություն է, որն ունի երկար պատմություն և բարձր տիտղոսներ, բայց նրանք վաղուց դարձել են նույն «կորպորացիան», և ներսում շատ խնդիրներ ունեն կառավարման և կառավարման հետ: կառուցվածքը։ Երկար ժամանակ կրակոցներ չկային, իսկ սպասվող խաղերի թողարկումներն անընդհատ հետաձգվում էին։ «Հուսով եմ, որ Microsoft-ի, Ֆիլ Սպենսերի և նրանց բոլոր ֆինանսական և մարքեթինգային հզորությունների գալուստը Activision Blizzard-ին ուժեղ խթան կհաղորդի և թույլ կտա նրանց շարունակել լեգենդար խաղեր ստեղծել», – ասում է Ֆադեևը:
Գործադիր պրոդյուսեր Developers Unknown-ը և MotorSport Games-ի մոսկովյան գրասենյակի ղեկավար Ռենատ Նեզամետդինովը կարծում է, որ Microsoft-ի՝ որպես «չար կորպորացիայի» համբավը առաջացել է որոշ հանրաճանաչ ծրագրային արտադրանքների նկատմամբ իրենց քաղաքականության շնորհիվ:
«Բայց Microsoft-ի անմիջական խաղային ստորաբաժանման և վերջին տարիների գործունեության վերլուծության տեսանկյունից նման վերաբերմունքը ոչ միայն արդարացված չէ, այլև սխալ է։ Եթե ​​նայեք, թե ինչ են անում նրանք, ապա ես ավելի շուտ կսպասեի, որ ապագայում կհայտարարվեն մի քանի հետաքրքիր նոր նախագծեր՝ Բլիզարդի ընթացիկ խաղերին ճշգրիտ և ուշադիր աջակցության հետ մեկտեղ»,- կարծում է Ռենատ Նեզամետդինովը։
Տնտեսագիտության բարձրագույն դպրոցի Ռազմավարական վերլուծության և մեծ տվյալների կենտրոնի փոխտնօրեն Օլգա Մաքսիմենկովան հիշում է Overwatch 2-ի և Diablo IV-ի հայտնի վերնագրերի թողարկումների աշնանային հետաձգումները. «Արդյունաբերությունը զգուշանում է երկարաժամկետ շինարարական նախագծերից։ . Activision Blizzard-ի լավ անունը վերջին տարիներին լրջորեն ծեծի է ենթարկվել: Այժմ Microsoft-ի վերահսկողության տակ անցնելու պատճառով ընկերության հայտնի արտադրանքի ավարտի մասին եզրակացություններ անելը դեռ վաղ է։
Օլգա Մաքսիմենկովան նաև ասում է, որ Microsoft-ի կողմից Mojang-ի տիրանալուց հետո գեյմերները նմանատիպ մտահոգություններ ունեին: Փաստորեն, համայնքը մի նավահանգիստ է ստացել բազմաթիվ չօգտագործված հարթակներում և լավագույն ավազարկղերից մեկը՝ Minecraft Education սովորելու համար:


Տիեզերքի «փոստ և մետա»
Ինչ վերաբերում է գլոբալ առումով շուկայի ապագային, ապա Microsoft-ը դառնում է շուկայում իր սեփական խաղային մետավերսիան ստեղծելու ներուժ ունեցող առաջին ընկերությունը, ասում է Green Grey միջազգային հոլդինգի մարքեթինգի տնօրեն Գենադի Կլյաչմանը: Եվ սա գործարքի հիմնական արդյունքն է։ Գենադի Կլյաչմանը առաջարկում է, որ շուտով Microsoft-ի հիմնական խաղային արտադրանքը՝ Game Pass-ի բաժանորդագրությունը, կներառի Activision Blizzard-ի բոլոր անվանումները, ներառյալ World of Warcraft-ի բաժանորդագրությունը, որը դեռևս աշխարհի ամենահայտնի բազմախաղացող առցանց խաղերից մեկն է: «Այդ դեպքում Game Pass-ը երկար ժամանակ այլևս հավասար չի լինի: Խաղացողների համար ամուր առավելություններ. ավելի շատ բովանդակություն նույն փողի համար:
Մշակողների համար կբացվեն նաև դրամայնացման նոր հնարավորություններ: Game Pass-ի լսարանը կաճի, ինչպես նաև կաճի յուրաքանչյուր ապրանքից պոտենցիալ եկամուտը: «Վերջերս Microsoft-ից հիանալի մեկնաբանություն եղավ այն մասին, որ Game Pass-ն այժմ թույլ է տալիս թողարկել ապրանքներ, որոնք նախկինում քննարկման ենթակա չէին: Սա խթան կհաղորդի ոլորտի զարգացմանը. նույնիսկ փոքր ստուդիաներն ավելի շատ հնարավորություններ կունենան բիզնեսի աճի համար, լինի դա մաքսային մշակում, թե նոր թողարկումներ՝ Microsoft-ի խաղային էկոհամակարգին ինտեգրվելու շնորհիվ»,- կանխատեսում է Գենադի Կլյաչմանը:


Օլգա Մաքսիմենկովան խոսում է նաև խաղային ապրանքների շուկայում համաշխարհային փոփոխությունների մասին. Նրա խոսքով, արդյունաբերության գլոբալացումը հանգեցնում է նրան, որ հիմնական խաղացողները սկսում են ակտիվորեն շարժվել դեպի իրենց սեփական էկոհամակարգերը, որոնք ամբողջությամբ ծածկում են խաղային արդյունաբերության պահանջարկի ողջ գիծը. ապրանքները որպես ծառայություններ: Եվ Microsoft-ը հետևողականորեն իրականացնում է այս ռազմավարությունը:

Spread the love