Հունվարի 18-ին հայտնի դարձավ, որ Microsoft-ը 68,7 միլիարդ դոլարով կգնի «Call of Duty», «World of Warcraft», «StarCraft» և «Diablo» կուլտային խաղերի մշակող Activision Blizzard-ը։ Հենց հաջորդ օրը Sony-ի (Microsoft-ի հիմնական մրցակիցը խաղային վահանակների հատվածում) բաժնետոմսերը Տոկիոյի ֆոնդային բորսայում էժանացել են 12,7%-ով։
Խաղային համայնքը միշտ զգայուն է այս կարգի գրավման նկատմամբ, և Microsoft-ը արդեն ձեռք է բերել «մեծ չար կորպորացիայի» համբավ, որը կգա և կփչացնի ամեն ինչ, ուստի Blizzard-ը թաղված է սոցիալական ցանցերում:
Խաղային շուկայի մասնագետները, ընդհակառակը, մեծ հույսեր են կապում Activision Blizzard-ի Microsoft-ին անցնելու հետ։ Ավելին, ռուսական շուկայի խաղացողները վստահ են, որ սա կորպորացիայի համար խաղային արդյունաբերության վերջին խոշոր գործարքը չէ։ 2021 թվականին խաղերում ներդրումների, հրապարակային առաջարկների և M&A գործարքների ծավալը կազմել է 85 միլիարդ դոլար, ինչը 1,5 անգամ ավելի է, քան 2020 թվականին։ Համայնքն առաջիկա ամիսներին ակնկալում է էլ ավելի միաձուլումներ և ձեռքբերումներ։
Պետք է արդյո՞ք անհանգստանալ Activision Blizzard-ի համար:
Այո, և Activision Blizzard-ը բազմաթիվ խնդիրներ ուներ առանց ոտնձգությունների հետ կապված սկանդալների։ Heatherglade-ի բիզնեսի զարգացման տնօրեն Թիմ Ֆադեևը նշում է, որ Activision Blizzard-ը, առանց չափազանցության, լեգենդար ընկերություն է, որն ունի երկար պատմություն և բարձր տիտղոսներ, բայց նրանք վաղուց դարձել են նույն «կորպորացիան», և ներսում շատ խնդիրներ ունեն կառավարման և կառավարման հետ: կառուցվածքը։ Երկար ժամանակ կրակոցներ չկային, իսկ սպասվող խաղերի թողարկումներն անընդհատ հետաձգվում էին։ «Հուսով եմ, որ Microsoft-ի, Ֆիլ Սպենսերի և նրանց բոլոր ֆինանսական և մարքեթինգային հզորությունների գալուստը Activision Blizzard-ին ուժեղ խթան կհաղորդի և թույլ կտա նրանց շարունակել լեգենդար խաղեր ստեղծել», – ասում է Ֆադեևը:
Գործադիր պրոդյուսեր Developers Unknown-ը և MotorSport Games-ի մոսկովյան գրասենյակի ղեկավար Ռենատ Նեզամետդինովը կարծում է, որ Microsoft-ի՝ որպես «չար կորպորացիայի» համբավը առաջացել է որոշ հանրաճանաչ ծրագրային արտադրանքների նկատմամբ իրենց քաղաքականության շնորհիվ:
«Բայց Microsoft-ի անմիջական խաղային ստորաբաժանման և վերջին տարիների գործունեության վերլուծության տեսանկյունից նման վերաբերմունքը ոչ միայն արդարացված չէ, այլև սխալ է։ Եթե նայեք, թե ինչ են անում նրանք, ապա ես ավելի շուտ կսպասեի, որ ապագայում կհայտարարվեն մի քանի հետաքրքիր նոր նախագծեր՝ Բլիզարդի ընթացիկ խաղերին ճշգրիտ և ուշադիր աջակցության հետ մեկտեղ»,- կարծում է Ռենատ Նեզամետդինովը։
Տնտեսագիտության բարձրագույն դպրոցի Ռազմավարական վերլուծության և մեծ տվյալների կենտրոնի փոխտնօրեն Օլգա Մաքսիմենկովան հիշում է Overwatch 2-ի և Diablo IV-ի հայտնի վերնագրերի թողարկումների աշնանային հետաձգումները. «Արդյունաբերությունը զգուշանում է երկարաժամկետ շինարարական նախագծերից։ . Activision Blizzard-ի լավ անունը վերջին տարիներին լրջորեն ծեծի է ենթարկվել: Այժմ Microsoft-ի վերահսկողության տակ անցնելու պատճառով ընկերության հայտնի արտադրանքի ավարտի մասին եզրակացություններ անելը դեռ վաղ է։
Օլգա Մաքսիմենկովան նաև ասում է, որ Microsoft-ի կողմից Mojang-ի տիրանալուց հետո գեյմերները նմանատիպ մտահոգություններ ունեին: Փաստորեն, համայնքը մի նավահանգիստ է ստացել բազմաթիվ չօգտագործված հարթակներում և լավագույն ավազարկղերից մեկը՝ Minecraft Education սովորելու համար:
Տիեզերքի «փոստ և մետա»
Ինչ վերաբերում է գլոբալ առումով շուկայի ապագային, ապա Microsoft-ը դառնում է շուկայում իր սեփական խաղային մետավերսիան ստեղծելու ներուժ ունեցող առաջին ընկերությունը, ասում է Green Grey միջազգային հոլդինգի մարքեթինգի տնօրեն Գենադի Կլյաչմանը: Եվ սա գործարքի հիմնական արդյունքն է։ Գենադի Կլյաչմանը առաջարկում է, որ շուտով Microsoft-ի հիմնական խաղային արտադրանքը՝ Game Pass-ի բաժանորդագրությունը, կներառի Activision Blizzard-ի բոլոր անվանումները, ներառյալ World of Warcraft-ի բաժանորդագրությունը, որը դեռևս աշխարհի ամենահայտնի բազմախաղացող առցանց խաղերից մեկն է: «Այդ դեպքում Game Pass-ը երկար ժամանակ այլևս հավասար չի լինի: Խաղացողների համար ամուր առավելություններ. ավելի շատ բովանդակություն նույն փողի համար:
Մշակողների համար կբացվեն նաև դրամայնացման նոր հնարավորություններ: Game Pass-ի լսարանը կաճի, ինչպես նաև կաճի յուրաքանչյուր ապրանքից պոտենցիալ եկամուտը: «Վերջերս Microsoft-ից հիանալի մեկնաբանություն եղավ այն մասին, որ Game Pass-ն այժմ թույլ է տալիս թողարկել ապրանքներ, որոնք նախկինում քննարկման ենթակա չէին: Սա խթան կհաղորդի ոլորտի զարգացմանը. նույնիսկ փոքր ստուդիաներն ավելի շատ հնարավորություններ կունենան բիզնեսի աճի համար, լինի դա մաքսային մշակում, թե նոր թողարկումներ՝ Microsoft-ի խաղային էկոհամակարգին ինտեգրվելու շնորհիվ»,- կանխատեսում է Գենադի Կլյաչմանը:
Օլգա Մաքսիմենկովան խոսում է նաև խաղային ապրանքների շուկայում համաշխարհային փոփոխությունների մասին. Նրա խոսքով, արդյունաբերության գլոբալացումը հանգեցնում է նրան, որ հիմնական խաղացողները սկսում են ակտիվորեն շարժվել դեպի իրենց սեփական էկոհամակարգերը, որոնք ամբողջությամբ ծածկում են խաղային արդյունաբերության պահանջարկի ողջ գիծը. ապրանքները որպես ծառայություններ: Եվ Microsoft-ը հետևողականորեն իրականացնում է այս ռազմավարությունը:
More Stories
«Վիդեոհոլովակների մրցույթ»-ի ամփոփում
Ժամանակակից արվեստագետները ՀՀ-ում և աշխարհում
ՀՀ բարձրագույն կրթության համակարգի կատարելագործումը որպես պետության զարգացման հիմնական գործոն